Saturday, October 10, 2009

abaikan..

*entri nie xpenting..buhsan.. xbace pon aku xkecik ati...

dunno y.. since smlm aku feel uneasy.. xble nak tido.. layan bebudak rumah sembang dr 1 topic ke 1 topic sampe dorg mengantok.. sume bukak lorong.. tp hati aku stil rase xsedap..heart beat rase abnormal..

puas dah pikir kenape nie.. ape masalahnye nie.. kenape? kenape? kenape???
jawapannye......







xdapat..xtaw sebab ape.. puas pikir..

pakse diri tutup mate..akhirnye aku hilang.. xsedar kul bape..tup2 tgk jam sudah kul 6.. lepas solat baring lagi.. tp aku sekadar boleh baring.. mata tutup tapi otak jln... nape????? xdpt cari puncanye.. td call mak.. everything juz fine.. xde pe2 pon.

sbenarnye da mule rase headache.. dah cube baring lg.. tp tetap xdpt tido..otak berjalan2 pusing dunia walaupon jasad static kt sini.. adus.. xsukanye..!

mungkin byk sgt dosa aku kot..
*mungkin??? hellllllooooooo.. ari2 pon kau buat dosa kot..mgkn ke? gile xsedar diri..!*
ermm.. aku nak mintak maap pada sume klu aku ade wat salah n silap.. klu ade hutang,tp xbayar.. klu ade janji tp xtunaikan lg.. korg ckp... takot aku lupe.. aku pon manusia what.. serba kekurangan.. jgn la marah..huhu.



ps: sorry..entri yg ntah hape2 wujud di blog nie.. *sudahla baek ko vanish je dari alam maya nie.. nyampah jerk org kat ko..*

3 comments:

Anonymous said...

xmenyampah pon. makin tertanye2 klu xde update adelah (hrp akak fhm ayat nih. hehehe)

smoge di beri ketenangan ye kak. anyway, sy pn tgh mcm tu skrg. adeh.

yusma said...

hehe..tq arina ;p
arap2 kite dpt ketenangan yg kite cr tu.. +_+

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Ye la..
Ada rasa macam tu jugak..since lepas raya.. macam tak sedap hati..tapi lebih suka abaikan..
Semoga kita semua dapat ketenangan yang kita cari tu T_T