Wednesday, November 03, 2010

Tiring weekend

pssttt...aku mule2 berjinak nak menulis semula.. tp cam ala2 lambat dan xreti..maapkan saya penunggu gua..saya dah lama tinggalkan activity blogging nie.. =(

Erm,how should i start? Eh, cam dah intro tadi..Ah, whateva..btw, last weekend aku sangat2 la penuh dengan activities.. start dari fri nite..lepas keje, gatal2 tangan g danau..dan hasilnye..dapatla sepasang blaus..uols...jalan sampai pukul 3+++ hokay..tp kenan 1 jerk..huhu.

On sat, aku bersama sorang kawan cuba2 buat pandai g pjaya tanpa planning mana tempat nak pergi..here we go..first..kitorang sampai taman cabaran..so snap la picsss.. pastu perot tibe2 keroncong menggila and kitorg FAILED bab2 tempat makan kt pjaya nie..susah2 pikir..otak pon jammed sebab lapo sangat maka straight ke alamanda.. yang klakarnya..masuk je dari parking P3 turun nampak McD xpikir dah..terus masuk + order + makan.. lepas tenang2 tu baru terpikir..NAPE MKN McD??? nape xtry makan tempat2 lain? adeh..okay..MORAL of the story: jangan gopoh ye adik2 walaupon tengah lapo..kan..dah rugi!! So, pusing2 la alamanda dah alang2 sampaikan..and sebelum balek sempat lagi tapaw Big Apple..tadi makan McD..pas2 tapaw donut plak??? apekah?? ten3

Memandangkan jam dah dekat kul3pm..kitorang pon cepat2 gerak g masjid.. mission: musti solat kat masjid klu dah sampe pjaya..rugi klu cari surau..ekeke. So lepas solat..kitorang pusing2 la area persint2.. tengok persiapan staf tok cruise..maklum la dah petang..surela dorang kene siap2 prepare tok cruise malamnye kan..pastu pusing2 lagi..ingatkan fish spa still ade..rupenye dah xde..ke dah pindah tempat ek? *xsure*
tekak tibe kering bile tengok smoothies...lalalala..so take a break first..take smoothies *aisey..kitkat jangan saman ye..pinjam kejap jerk ",) *

Pastu kitorang wat satu lagi perangai xsenusnus..dengar azan bukan nak terus g solat..sanggup gerak ke persint 3 solat kt masjid sultan zainal abidin..? logik tak? semata- mata nk lengkap kan mission g kedua2 masjid..adeh.. *warikkkkkk*
pastu sempat snap picssss dalam masjid plak tu..ten3. Lepas pusing2 lebih kurang kitorang pon balek...singgah kajang makan tomyam for dinner..APE?? makan lagi??? adusss.. malamnye dalam kul 11pm plak gerak kompleks TH..g ngantor cousin nak g mekah.. pastu dah alang2 jumpe sedara mara..lepak borak2..balek dekat kul 3am jugak..tido lambat lagi aku.. +_+

The next day, menapak ke shah alam plak..konon2 nak g warehouse sale kat stadium malawati...pusing punya pusing xde yang berkenan di hati..ade pon xdela murah seperti diharap hati.. makanya, aku dapat purse je.. +_+
*xpela..selamat duit..tibe..haha*

Pastu kitorang g la membuat lawatan kelaziman klu dah sampe shah alam..for sure uols kne p pkns + sacc + pas.. 3 serangkai yang wajib tok aku n da gang tour mase kua time study dolu.. *mood tibe2 bertukar sedey..teringat kawan2 study..skunk dah susah nak jumpe..masing2 ade life masing2.. momo... =(

Ntah..dah xde idea nak sambung..tibe ending cam xbest..adeh..nanti la piki cemane nak ubah ending nie.. upload pics makanan skali... *wink

p/s: saya SANGAT suke makan..anda prasan xdalam entry nie asyik cite sal makan? dah macam jjcm plak.. (~_^)..gtg..cont when i feel to cont..aisey..daaaaaa.
SALAM ",)

No comments: